2018/01/11

Wrap up - srpen 2017

Za tenhle měsíc jsem myslela že přečtu víc a bude tak hojný jak minulý měsíc, ale zmýlila jsem se. Ale i přesto podle mě čtyři knihy je krásný počet.

1. Pomsta & rozbřesk
Můj první reteling a podle mě taky jeden nejlepších. Kniha mě neskutečně dojala. Poslední dopis adresovaný Šeherezádě jsem četla snad čtyřikrát a vystavila na svůj instagram. Nenacházím žádné mínusy na knize. Možná se vám ze začátku bude zdát že kniha je psaná těžkou formou řeči, ale po čase si na tuto formu zvyknete. Šeherezáda byla moje nejoblíbenější postava z celé knihy. Nebyla naivní, namyšlená ani nezodpovědná, byla chytrá a dokázala si pohrát se slovy. Dokonalá kniha v srpnu by měl vyjít další díl, který doufám že si přečtu.

Kniha o geyovi co to nedokáže říct svému okolí mě docela překvapila. Nic jsem nečekala a to asi bylo to nejlepší. Popravdě? Recenze byla pro mě hodně náročná. Vysvětlit všem oč tu běží, není tak jednoduché jak se zdá. Ale teď k samotné knize. První polovinu jsem se s knihou docela dobře nudila, a vůbec jsem neočekávala takový konec. Nevím proč ale taky se mi docela dost pletli jména kamarádů Simona. Ale pak to bylo skvělý, kniha rychle odcípala a já jsem jen byla nedočkavá na odhalení Bluena. Nakonec si mě stejnak kniha získala a dala bych jí čtyři hvězdy.

3.Legenda
O legendě jsem ani nedělala recenzi jelikož chci udělat jenu velkou až dočtu další dva díly. Ale abych vás navnadila Je to o Dayovi a June. June je zázračné dítě jediné co prošlo zkouškou z plným počtem bodů naopak Dayovi je patnáct a už v tak mladém věku je nejhledanějším kriminálníkem v Americké republice. Ale i přesto jak jsou tito dva rozlišní se spolu v jednom bodu setnou a zamilují a pak přichází boj o život. Kniha je jedna z mích nejoblíbenějších. A tahle série se stane "moje".

Víte že fantasy nemám nějak v lásce? Ne. Ale tahle fantasy mě teda dostala teda nebyla lepší jak škola dobra a zla, ale celkem ušla. Pro mě kniha byla takové průměrné pěkné počtení. Někdy to zavání skoro až na thriller a povětšinou jenom fantasy, která vás nenechá oddychnout. Někdy mi vadilo uvažováni Serafíny jako kdyby jí bylo pět a nevěděla co dřív. Ale přiznejme si ano byla jsem v posledních stránkách natěšená kdo to je ten muž v tajemném černém plášti. Ale i tak mi tam chyběl ten šok, protože snad pět kapitol před přepadením a odhalením zločince jsme věděli kdo to je a to bylo takový (mmm) blbý...?


Žádné komentáře:

Okomentovat