2017/11/04

Wrap up - září 2017

Za tenhle měsíc se dělo spousty věcí. Ujednala jsem svoji první spolupráci s portálem srovnáváme.cz, začala škola a spousty testů a k tomu mi začala sezona ve hrách takže spoustu promarněních víkendů na cestách. Takže ani nečekejte velký počet přečtených knih, vlastně je to normální počet přečtených knih za školný měsíc. Takže dvoje knihy.

1.Město z kostí
Pro nové návštěvníky mého blogu jelikož teď jich mám obzvlášť víc než kdy dříve, tak do wrap up(ú) nevkládám anotace to si musíte rozkliknout recenze nebo vám někam hodím odkaz. A už k samotné knize, Město z kostí je první díl velkolepé série
Cassandra Clare memorial instruments a proto jsem ani nedělala recenzi jen porovnání knihu k filmu. Knihu jsem ohodnotila jako průměrnou jelikož tam bylo několik absurdních částí a nedávala na mě znát tolika akčnosti jak vyplívá z anotace, proto tři.

Druhá kniha, kterou jsem dočetla teprve včera je poušť v plamenech, které jsem dala čtyři hvězdy. Akčnosti měla teda více než první kniha a ta poušť a vše kolem na mě totálně dosedlo a byla jsem totálně .... ani slova k tomu nedokážu připsat.... Ale určitě se ptáte tedy proč jenom čtyři, konec mi dal zabrat, moc jsem to nechápala a byla tak trochu na vážkách. Kniha má být prvním dílem trilogie, kterou autorka teprve tento rok rozjela, takže se určitě těším na další dva díly.



Žádné komentáře:

Okomentovat