2017/11/01

Recenze: Popelčina kletba

Název: Popelčina kletba (Aschenputtelfluch)
Autor: Krystyna Kuhn
Nakladatelství: Víkend
Rok vydání: 2009
Počet stran: 224
Žánr: YA

Knihu jsem dostala od mamky snad v devíti letech ale, protože se mi čtení knih zas tak nelíbilo knihu jsem až doteď nepřečetla.

Jula se přes svoje skvělé známky dostane na internát havraní hnízdo. Hned první den co tam byla, mladá žačka skočila z hoděnice. A Jula díky tomu že její otec je policajt začíná to vyšetřovat a najde Kiřin deník. Jenže najednou začíná chápat proč jí neustále lidi říkají že je jako Kira ona se jí stává. A začíná předvídat že vše se opakuje. Jenže ona se nevzdá, jako Kira, ona to vydrží, nebude jako ona, ona není ona, ona je Jula.

Zajímavý námět, kniha mě bavila. Docela dost byla i napínavá a četla se dobře. Jenže ten konec?? Taky mi strašně vadilo že autorka to neudělala záhadnější, aby vedlejší postavy pro svoje činy měli větší vzpomínky a ne jen kvůli hovadině. Podle mě to bylo až moc přeslazený celý děj se stavěl jen na jediném, na klucích a lásce. Dalo by se to přirovnat dívčím naschválům jenže ty naschvály byli extrémní. Asi bych dala tři hvězdy.

Žádné komentáře:

Okomentovat