2018/01/11

Wrap up - červenec 2017

Dnešní měsíc byl velice jak říct "úrodný" přečetla jsem šest knih což je o čtyři více než normálně. Doufám že další měsíc to bude alespoň podobně. Budu je brát tak jak jsem je přečetla.

1.Sůl moře
- Autorka knihy se stala jednou z mých oblíbených a hned pár dní nato jsem si koupila další její román a tím je v šedých tonech, který zrovna čtu. Kniha bila milá a hodně jsem se o ní dozvěděla. Jsem ráda že jsem si jí vytáhla. Vy to asi nechápete co, z mamkou jsme se rozhodovali co si koupím buď nic víc od Patrica Nesse a nebo sůl moře a já si vylosovala z papírků které jsme měli připravené sůl moře za které jsem moc ráda. A abych nezapomněla taky jsem dělala recenzi tak si jí přečtěte.

2.Popelčina kletba
- Zajímavá výplod Německé autorky. Vlastně jsem poprvé četla něco z německé literatury zvláštní, že ano. Kniha se mi líbila ale ten konec to byl úděs jak jako, to si nemohla vymyslet nic lepšího? recenze

3.After
- Celkově je to hrozná oddechovka vlastně v tom celém dílu nic není ale oproti předchozí knize mě nejvíc dostal konec. Do 300 stran mě kniha bavila a dokázala jsem jí přečíst za dva dny jenže potom po 300 mě to začalo nudit pořád to dokola a neviděla jsem nic proč bych to měla dočíst ale nakonec dočetla. Kdo měl to stejně nebo když to budete číst prolouskáte se nakonec a pak vás to dojme. Recenzi jsem udělala hned když jsem to dočetla.

4.Dcery světla a temnoty
- Moc po fantasy nesahám a radši sáhnu po něčem co mi něco dá víc jako například můj oblíbený žánr historické romány. Ale tentokrát jsem sáhla obyčejná oddechovka dalo by se říct v některých chvílí mi to přišlo klišovité jinak v pohodě. Od české autorky jsem taky nikdy nic nečetla moje prvotina. Recnze xxxx

5.Láska & gelato
- Kniha mi pořát třísní v hlavě bylo to strašně dobré čtený, které vás dojme. A nemám žádný bod co bych knize vytkla. Doporučuji jako letní čtení. Recenze je na světě.

6. V šedých tonech
- Vůbec jsem nepočítala s tím že na poslední chvíli bych mohla přečíst ještě šestou knihu. Kniha tak smutná že ve vás probudí něco neskutečného. Zavedla bych to jako povinnou četbu. Na svoji recenzi jsem zvlášť hrdá.



Žádné komentáře:

Okomentovat