2018/01/12

Jak? Nejlevněji... aneb book haul z levných knih

Milí čtenáři a samozřejmě (spíše) čtenářky,

Dneska bych si chtěla popovídat o tom, co jsem si koupila včera a dneska v levných knihách. Do levných knih chodím především za klasikou, protože je to jedno z mála míst kde jde klasika sehnat za pár korun.

1. První knihu nad kterou jsem se ani nerozmýšlela byla Stébla trávy o kterých jsem snila už pěkně dlouho. Problém byl v tom, že nikde nebyla a když už byla tak za 300 Kč, což jsem nehodlala za takové mění kupovat. Knihu jsem chtěla zvlášť, protože v ní se ukrývá můj nejoblíbenější citát od nejoblíbenějšího básníka a to Walta Whitmana "Ani já, ani nikdo jiný nemůže jít tou cestou za tebe. Musíš po ní jít sám". Kniha je hodně o vlastenectví Ameriky a o náboženství, poznání sama sebe…?

Cena: 69,-Kč

2. Další knihou se stal Faust. Na Faustovi jsem byla jako na muzikálu v Praze a když jsem knížku uviděla ještě s jejím novým překrásným obalem moc dlouho jsem se nerozmýšlela a koupila si jí. Faust vypráví o starém vědci, co když zjistil, že mu zbývá málo času do smrti, zjišťuje, že prakticky za svůj život moc toho neudělal a tak mu ďábel nabídne mládí i přitom, že toto mládí je od samého ďábla. Kniha je dramatem, který nám ukazuje, že každý moment by jsme měli prožít naplno. Je to sice hodně těžké na čtení, ale já si s tím poradím a kdyby ne přece jen je to klasika. No ne?

Cena: 99,-Kč

3. Dalším objektem v mí knihovničce se stal nejoblíbenější díl Sharlocka Holmse. Pes Baskervillský, který vypráví o tajuplné rodině Baskervillských. Knížku mám anglicko-českou, ale i jenom anglickou, jelikož anglickou jsem měla doma po mamce, ale moje anglický znalecký rozum nějak nedosahuje výšin čtení v této unikátní řeči. Chtěla bych si knížku přečíst asi jen z důvodu klasiky a očekáváného uznání mé mamky a všech okolo.

Cena: 69,-Kč
 
4. A poslední knihou se stal Malý princ jehož jsem si pořídila pro srovnání povídaček, který tvrdí, že každý v tom vidí své. Což bych chtěla tedy vidět, protože to nějak nechápu, knížka je tenoučká a určitě za chvíli bude přečtená, takže...

Cena 59,-Kč

Těším se na vás u dalšího článku nebo i u dalšího nákupe.

Žádné komentáře:

Okomentovat