2018/01/12

Bookblog newbie tag

Takže máme tu nový tag jak jsem v minulem tagu říkala.
Většina tagů je na YouTube takže je převádím do blogu jakoby takže originál tag se jmenuje "Booktube newbie tag" no a já protože nenatáčím jsem si ho předělala na "Bookblog newbie tag" no takže vše co má smiřovat k natáčení mám k psaní atd. a bude to u všech tagů a tak dále takže jen tady vám to vyděluji jinak deme na to.

1.Proč sis založila tenhle blog?
- Tak já jsem před pár lety si založila blog který mě nakonec omrzel (vlastně jsem tam nenapsala ani tečku a nebyl o knihách) no a pak po pár letech mi přišel e-amil "chcete vlastní domenu" a v ten den mě hrozně chytlo čtení měla jsem takovou čtecí náladu no a tak jsem si řekla založím si nový blog a potom jsem sem přizvala i moje nejlepší kamarádky.

2.Co můžeš zajímavého poskytnout do scény bookblog?
-Takže různé články :recenze, book tagy, film vs. kniha, TBR ....

3.Na co se těšíš na tomhle blogu?
-Asi nejvíc bych chtěla aby mi lidi víc komentovali články jsem za každý komentář ráda.

4.Proč čteš knihy
-Protože, knihy je něco takového že i když danou věc neděláte máte stejný pocit jako hlavní hrdina a já například hned se vžiju do role a cítím společně strach, lásku, adrenalin ...
-Je víc knih než filmů což mě taky přivedlo že miluji YA a distopie a těch je ve filmové verzi málo.

5.Jaká knížka nebo knižní série tě dostala ke čtení
-Papírová města, papírová města byla moje taková první kniha která mě vžila do čtení ale do toho opravdového čtení předtím jsem taky četla ale spíše dětské knihy od Jamese Pattersona a dalších spisovatelů pro mládež.

6.Co by ses zeptala svého oblíbeného bookyoutubera/blogera?
-Moje nejoblíbenější bookyoutuberka je Markéta z kanálu "svět podle Marillee" a ráda bych se jí zeptala na:
1)Jaká je tvoje nejoblíbenější fantasy kniha? (nepočítá se Harry Potter)
2)Kolik knih si přečetla za svůj život?
3)Četla si někdy nějaký román a jaký se ti nejvíce líbil, co vím tak moc jich nečteš?

7.Co podle tebe musí člověk překonat když si založí blog?
-Asi přestat se neustále koukat na blog.
-Když jsem napsala svůj první článek každých pět až deset minut jsem se koukala na to jestli to někdo nekomentoval a to musí přestat

8.Kdy si začala číst?
-No nevím na téhle okamžik si vlastně vůbec nevzpomínám
-Jako malá mě matka nutila číst i když mě to vůbec nebavilo a ráda jsem dělala jine věci možná to je dobře a možná ne ale nevím.

9.Kde čteš?
- Jak jsem říkala v "Book tagu" na posteli

10.Jake knížky čteš nejraději?
-fantasy, romány, dystopie asi nejvíc mám ráda tyhle žánry kdyby jste měli nějaký typ tak pište do komentářů ráda si je přečtu.

Žádné komentáře:

Okomentovat