2018/01/12

Book tag w/Sestra

Vím že jsem book tag už dělala ale vnukl mi nápad co ho udělat se sestrou, sestře je 10 a tak čte knihy pro mládež nedivte se že odpovědi jsou krátké moje sestra víc k tomu už neřekla a já jsem s ní nemohla nic vymačkat někdy taky udělám článek co sestra čte.

1.Máš doma místo na čtení?
- Jo, na posteli.
2.Záložka nebo kousek papíru co se válí poblíž?
- Kousek papíru co leží vedle někdy i kapesník.
3.Můžeš prostě jen tak přestat číst, nebo nejprve dokončíš kapitolu?
- Můžu jen tak někdy přestat číst.
4.Piješ nebo jíš během čtení?
- Piju, nejím abych nezničila knihu abych jí nepoprskala (knihy jsou drahé).
5.Posloucháš u čtení nějakou hudbu?
- Někdy, většinou co dávají v rádiu je mi to celkově jedno.
6.Čteš vždy jednu knihu?
- Někdy i více protože nemám čas.
7.Preferuješ čtení doma nebo kdekoli?
- Kdekoli,
8.Čteš některé pasáže dopředu nebo dokonce přeskakuješ cele kapitoly?
- Nepřeskakuji nikdy nic.
9.Čteš nahlas nebo pouze ve své mysli?
- Obojí, někdy tak a někdy i tak.
10.Lámáš hřbet nebo se jej snažíš uchovat jako nový?
- Snažím se ho uchovat jako nový (knihy jsou drahé).

Žádné komentáře:

Okomentovat