2018/01/12

Book tag

Takže připravila jsem si tady článek "Book tag" sice mě nikdo nezatagoval ale co to bych se asi nedočkala doufám že vám to nevadí tak deme na to.

1.Máš doma místo na čtení?
- Moje místo na čtení jak většina lidí ví postel moje postel protože když vstanu ráno tak si něco přečtu když jdu večer spát tak si taky něco přečtu a při tom ležím v posteli tady není co debatovat.

2.Záložka nebo kousek papíru co se válí poblíž?
- Jak kdy ale většinou ten kus papíru, kapesník nebo účtenka, tužka a cokoli co se na mým nočním stolku najde někdy dokonce nenajdu nic tak prostě knížku položím na zem otevřenou obalem nahoru.

3.Můžeš prostě jen tak přestat číst, nebo nejprve dokončíš kapitolu?
- Jak kdy někdy se mi chce tak spát že už nemůžu a prostě knížku zaklapnu ale zase někdy je mi to líto a snažím se jí dočíst alespoň ke stránce nebo k nejbližší kapitole.

4.Piješ nebo jíš během čtení?
- Většinou ne pokud mi sice mamka neudělá čaj ale ten stejnak během čtení nepiju vadí mi to pak ztratím kde jsem skončila a nebo vlastně zapomenu že jsem vlastně měla pít a k tomu ležím v posteli.

5.Posloucháš u čtení nějakou hudbu?
- No když už jo tak ji mám na strašně malí hlasitosti že to skoro neslyším ale jinak ne.

6.Čteš vždy jednu knihu?
- Bohužel nemám nějaký sponzory (ale kdyby někdo měl zájem nemám problém) takže asi ne kupuju si je postupně takže ani nemám nějak 2 knihy doma a jedna čeká na čtení a jednu čtu to ne.

7.Preferuješ čtení doma nebo kdekoli?
- Spíš čtení doma protože celý den nemám čas a vím to takže je zbytečné tahat si knížku ale chtěla bych

8.čteš některé pasáže dopředu nebo dokonce přeskakuješ cele kapitoly?
- Ne, jakoby někdy se podívám na to co je poslední věta v knížce nebo co bude na tý kapitole co mě hodně zajímá ale určitě to nepřeskočím ale přečtu si to všechno.

9.čteš nahlas nebo pouze ve své mysli?
- Možná někdy si přečtu slovo nahlas když ho nedokážu přečíst nebo když mi věta nedává smysl ale abych četla celou knihu nahlas no tak to by mi jazyk potom nestál na místě

10.Lámáš hřbet nebo se jej snažíš uchovat jako nový?
- No, snažím se u tich měkkých vazbách je nepřehýbat ale někdy bohužel jsem tak začtená že si to ani neuvědomuji?

Žádné komentáře:

Okomentovat