2018/01/12

Marry Kiss Cliff tag

Co jsem koukala naposledy jsem dělala TAG se sestrou a to 26.května. Dneska jsem se teda připravila Marry Kiss Cliff tag, teda jde o to že si z hrníčku vylosuji tři postavy z knížek a řeknu kterou bych nejradši shodila z útesu, políbila se a vdala se. Sice nejsem tak odvážná jak ostatní a nenatočím ani za boha video budete my muset věřit že to vybírám z kelímku.

1.kolo
Jako první tady máme Tedrose z Školy dobra a zla, Tya z knihy kruh a Nikolaje z knihy popelčina kletba. Asi bych hodila z útesu Nikolaje, protože mi nebyl nějak v knížce sympatický, Tedrose bych políbila protože jak popisovala Sofie musí to být báječné a za Tya bych se vdala.

2.kolo
Máme tady Floriana z soli moře, Frencise z kruhu a Augusta z hvězdy nám nepřály. S Florianem bych se vdala protože v knize bylo popisované jak je to statečný muž který není jenom bojovníkem ale také má něco v hlavě, Augusta bych políbila jelikož je jeden z hlavních hrdinů který mě připadají sladký, a bohužel bych Frencise hodila z útesu jelikož mi přišel dotěrný a nevyzpytatelný.

3.kolo
Teď tady máme Alfréda z Soli moře, Herdina z Afteru a Toma z Dívky ve vlaku. A teď je to těžké jak Alfréd tak i Tom a Herdin ve své knize nehráli nějak dobrou roli Tom zabil svojí milenku, Alfréd byl sociopat a nacista, Herdin prodal panenství své holky. Herdina bych shodila z útesu protože to co udělal v prvním dílu bych mu nikdy neodpustila (četla jsem jenom první díl). Toma bych políbila, asi bych byla jednou z mnoha jeho milenek. A Alfréda bych si vzala ale to nevím jak by to mezi námi bylo, zrovna vlastence komunismu nemusím.

4.kolo
A jsou tady!!! Lukáš z Dcery světla a temnoty, Sky z Dopisů na konec světa a Quentin z knihy Papírová města. Asi bych Quentina si vzala, protože byl takový milí a hodný, Sky bych políbila a Lukáše bohužel shodila z útesu sice nerada ale jinak to nešlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat