2018/09/07

Nejoblíbenější HP postavy (a proč?)

Ciao mí milí knihomolové,
vítám vás u nového článku a dneska u článku kde vám představím všechny moje oblíbené postavy v sáze Harryho Pottera, jelikož jich mám víc a je to takové všelijaké tak vás dneska utvrdím v tom, kdo se dostal do mé top eee…. trojky??

1.Bellatrix Lestrange
- Bella je jednou z mích prvních oblíbených postav, stala se jí ještě před přečtením knih. Zákeřná a zlá to se mi vždycky líbilo na postavách a Bella pro to byla jako stvořená, když tak, tak nepřestala být mojí oblíbenkyní ani po zabití Siriuse.

2. Nymphadora Tonks 
 - Toksová má úžasní dar, kterýmu se říká "metaformág," který zdědila po své matce. Který jí dává možnost si pomocí mysli například přeměnit barvu vlasů, udělat si prasečí noc, co jí jen napadne, tím, ale i především tím, že je tak trochu výstřední se stala mou oblíbenou postavou.
Jen mě mrzí že umřela a že za Siriusovi smrt si chtěla brát odpovědnost a nebyla svá tak jak jsem jí měla ráda. 



3. Luna Lovegood
- Už jsem se zmiňovala, že tak trochu miluju výstřední a trochu šílené lidi? No a zrovna tady to jde hezky poznat, Luna neboli Lenka je jedna z postav u který se jsem trošku zbystřila, když jsem o ní četla sice jsem si jí i trochu pamatovala z filmu, ale spíš jako osobu, co tam hrála ne jako někoho velkého, ale teď to


To jsou moji oblíbení postavy, co vaše? Jinak snad někdy příště...





8 komentářů:

  1. Koukám, že to rozhodně nejsou klasické oblíbené postavy. :) Nejspíš to bude znít jako klišé, ale vážně zbožňuju Hermionu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá volba. :) Tonksová je snad moje úplně nejoblíbenější postava. A líbí se mi i fanarty, pěkně doplňují článek. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji fan arty, mám taky strašně ráda a o to víc je radši přidávám k článkům, sice nejsou moje, tím pádem asi začnu umisťovat autory, aby to jen bylo trochu správnější... Tak snad na to nezapomenu příště...

      Vymazat
  3. Prosímtě, nauč se trochu líp používat gramatiku, když už píšeš o knihách, nebo si to po sobě aspoň přečti, (úžasní dar?) tvé články se moc nedají číst. A cizí fanarty to nevylepší, no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych to řekla na rovinu, čeština je jedna z nejsložitějších jazyků, co vůbec existují proto si myslím, že skoro, každý uděláme v něčem chybu, když píšeme. A věř mi moje články se dají číst, jen kdyby si chtěla. Ale pro tvůj korektní a mě velice poučný komentář ti děkuji, snad si z něj něco odnesu.


      Pac a pusu
      Tvoje Tánička

      Vymazat
  4. Jsem moc ráda, že jsem opět našla tvůj blog ❤️ upřímně se mi po tvých článcích stýskalo ❤️ jinak moji oblíbenci jsou : Severus Snape, Draco Malfoy a Luna Lovegood ❤️ herečku Luny mám ráda i v reálném životě, má hodně podobné hodnoty jako já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti můj blog líbí... Luna neboli Evanna Lynch je jak jsem napsala taky mojí oblíbenkyní moc jí neznám jako herečku, ale postava stvořená J.K.Rowling mě úplně nadchla, hodná, potrhlá a šílená Luna.

      Vymazat