2018/07/02

Wrap up - květen a červen

Ciao mí milí knihomolové,
vítám vás u nového článku. A jelikož mi přišel, že jsem za květen toho moc nepřečetla spojila jsem dva měsíce v jeden článek, ještě uvidím jestli to takhle ustálím, ale zatím mi to vyhovovalo.



Květen
1.Kdo zabil Snížka?
- Je knížka od české autorky Petry Soukupové od které bych si chtěla přečíst i pokračování, něco více se o knížce, můžete dozvědět v recenzi, kterou jsem sepsala.

2.Mluv

3.Tíha vesmíru

4.Nový měsíc
- Je vlastně pokračování Stmívání prvního dílu z čtyř členné série Twillight ságy.

Červen
5.P.S. Stále tě miluji
- Janny Han nikdy nepřestanu milovat.

6.Harry Potter a fénixův řád

7.Jízda

8.After - přiznání
- Stále hloupější a hloupější jednání hlavních postav, které snad nemá konce, ale přesto stále čtivá knížka.

9.Den co den

Tohle je asi vše, vlastně nevím, co bych měla okecávat u většiny knížek u které ještě nevím, jestli budu číst pokračování nebo že jsou jednodílné píši recenzi, u knížek jako HP, Stmívání,.. bych chtěla napsat recenzi na celou sérii a i tak mi to příjde zbytečné když každý víme o čem se tu jedná, a snad každý viděl filmy. Něco málo jsem dodávala u knížek u kterých jsem měla, co říct jinak mi přijde, že dál snad víte.


Žádné komentáře:

Okomentovat