2018/05/28

Humbook už je tady!!!

Ciao mí milí knihomolové,
jako minulý rok tak i tento se můžeme těšit na 3. ročník této bez mála úžasného festivalu, který se tímto rokem bude pořádat 6.10. v Kongresovém centru v Praze. Bohužel jako minulý rok jsem zapomněla na Svět knih takže dorazím jenom na humbooku


Už se znají dvě autorky, co dorazí na tento úžasný festival. První je Sara Raasch, která napsala novou a přesto známou sérii Sníh nebo popel, kterou plní dvě nové knížky a jedna, která teprve 28.9. vyjde.

Druhou autorkou je autorka knížka Tisíc kousků tebe od Claudia Gray od které u nás právě roku 2017 vyšla první knížka a tedy další pokračování Tisíc kousků teď můžeme očekávat na 30.8. 

Další autorky nebo autory ještě neznáme a já vám dám na mém instagramu okamžitě vědět kdybych se dozvěděla kdo tedy bude další, také, ale čekáme na české autory, kde doufám, že uvidím třeba alespoň Petru Soukupovou, která mi přijde z českých autorek nejzajímavější.



Jen se chci zeptat kdo taky plánuje jet na humbooku?

2 komentáře:

  1. Na Humbooku jsem ještě nebyla, oba roky mi do toho něco vlezlo. Letos bych se ale ráda zúčastnila, tak uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já na prvním ročníku nebyla na druhý jsem to zvládla, ale bohužel jsem abych stihla autobus musela vypadnout dřív než jsem si s autorkou mohla normálně popovídat, sice knížku mám podepsanou, ale bylo to takový zvláštní... Určitě, ale přijeď podle mě to za to stojí.


      Pac a pusu Tánička

      Vymazat