2018/05/28

Knížky, co jsem nashromáždila za tu dobu, co jsem tu nebyla

                       Ciao mí milí knihomolové,
vítám vás u nového článku a to s knížkami které jste mohli jedině vidět na instagramu na story nebo možná ani tam ne. Jsou to knížky, které jsem nashromáždila za tu dobu, co jsem nebyla zrovna nejativnější.

1.Skrytá píseň
- je knížka, kterou jsem dostala od nakladatelství omega a musím si jí v nejbližší době přečíst. Co jsem zatím zjistila tak vypráví a Rusce, co se stěhuje do Anglie hledat svojí 8 let ztracenou sestru, která ze dna na den zmizela a její rodiče se jí ani nesnažili najít.



2.Ptáci v trní
- tuhle knížku jsem dostala ke svátku a k tomu ještě jednu další. Je to klasika, kterou jsem kupovala v levných knihách. Vypráví o dívce a knězi, co do sebe navzájem zamilují jenže náboženství, společenské postavení a vše tohle jim neumožňuje vyjadřovat svoje city veřejně. U knížky se mi taky strašně líbí legenda, která je na začátku
knížky asi místo obvyklých citátů (btw můžete se na ní podívat na mým story)

3.Velký Gatsby
- druhou knížku kterou jsem dostala ke svátku je právě Velký Gatsby od Fitzgeralda. Podle této knížky taky byl natočený film v hlavní roli s DiCapriem. Moc o knížce nevím, ale je to klasika, která vypráví o mladém učenci, co nějak zbohatne nebo, co ... Ale knížka má jenom nějakých 200 stran a já bych si jí docela ráda přečetla.

4.Záhadné postavy světových dějin 2. - Jana z Arků prokletá světice
- tuhle knížku jsem dostala od tety, která přijela k nám na návštěvu z Holandska, není to nic úžasného je to nějaká historicky naučná knížka, která právě pojednává o Janě z Arků. Pochybuji, že to kdy přečtu, ale nějaký zajímavosti by tam mohly být.

5. Harry Potter a princ dvojí krve
- knížka, která ze všech přítomných byla nejdražší byla právě tahle stála mě kolem 500 stovek. Ale je to nové vydání od albatrosu a už mi do celé série zbývá jedna knížka, právě poslední sedmý díl. Pak bych chtěla zkusit jedničku v originále takže mi držte palce.



2 komentáře:

  1. Ke knihám gratuluju, užij si čtení. :) Já v květnu nebyla aktviní ani trochu. Ale teď to obě napravím, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ke gratulaci, určitě se to pokusíme obě napravit musíme se vynasnažit.

      Pac a pusu Tánička

      Vymazat