2018/05/19

A jednou zas ta knihovna!!!

Ciao mí milí knihomolové,
včera jsem byla v knihovně a na půjčovala jsem si hromadu knížek a teď bych vám je chtěla ukázat. Určitě teď budu chodit do knihovny častěji tak mě sledujte na instagramu kam všechno tohle přidávám úplně nejdřív.

1.Jízda, Guy Adams
- Je knížka, kterou vymyslel Patrick Ness a která je také inspirována seriálem Class o Doctoru Who. Knížku jsem už několikrát zaznamenala u někoho na blogu a tak když jsem jí uviděla přišlo mi jako dobrý nápad si jí půjčit. Knížka je tenoučká takže by vlastně mi neměla trvat nějak dlouho na přečtení, ale uvidí se.


2.Nejdelší den Adama T., Patrick Ness
- A aby se neřeklo něco přímo od Patricka Nesse jsem si vzala. Tohle je jeho asi podle mě nejnovější román nic novějšího jsem alespoň nezaznamenala. I když jsem viděla i jeho jiné knihy a říkala jsem si že bych si mohla tuhle knížku vyměnit třeba za "Něco víc" nakonec jsem si jí nechala.



3.P.S. Stále Tě miluju, Jenny Han
- Je druhý díl série od Jenny Han, kterou jsem začala asi tři měsíce zpátky. První díl "Všem klukům, které jsme milovala" jsem přečetla za jeden den a chtěla jsem okamžitě další a tak ho tady mám.



4.Tíha vesmíru, Jenifer Niniven
- Na tuhle knížku jsem už vícekrát v knihovně narazila, ale vždy jsem už měla plno knížek a nemohla si vzít víc. Snad před pár měsíci byla taky hodně oblíbená. Mě se strašně líbí její obal, který je jednoduchý a milý. Vlastně pár, který hraje v knížce hlavní roli mi přijde opravdu povedený, netradiční. Libby byla nejtlustější teengerkou Ameriky a Jack trpící prosopagnosií.



5.After - přiznání, Anna Todd
- After přiznání je druhý díl čtyř dílné série od Anny Todd. První díl zkončil věru zvláštně a neočekávaně a proto se těším na další díl.



6.Den co den, David Levithan
- O knížce vím díky filmu. A tenhle nápad s tím, že se bude každý den nikím jiným mi přišel strašně skvělý a zajímavý jen ještě jsme tu nic podobného neměli (alespoň o tom nevím). A k tomu ta láska asi to bude hodně sladký a roztomilý, ale na to jsem připravená.



7.Mluv, Laurie Hals Anderson
- Já knížka, která vypráví o holce, co na večírku zavolá polici a tím je taky proslulá jako práskačka. Další její rak a taky první rok na střední s ní nikdo moc nemluví a ona se uzavírá do sebe, jenže, co se jí tu noc stalo a proč vlastně na policii zavolala? Už mám nějaký typy, momentálně tu knížku totiž čtu. Je tenoučká takže nepředpokládám, že mi to bude trvat dlouho a dozvím se, co se tu noc stalo. Takže se těšte na recenzi. 

Žádné komentáře:

Okomentovat