2018/02/28

Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti - Book haul #5

Ciao mí milí čtenáři,
nedávno jsem navázala novou spolupráci s Megaknihy.cz a ráčela jsem si tedy vybrat nějakou tu knížku váhala jsem jen přec výběr je veliký a nakonec jsem si vybrala Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti od Ransoma Riggse. 

Opuštěný sirotčinec na tajemném ostrově. Sbírka zvláště podivných fotografií. To a více čeká na odhalení v této knize.
Román, ve kterém děj a velmi děsivé fotografie přináší čtenáři jedinečný zážitek. Na začátku je strašná rodinná tragédie. Ta přivede šestnáctiletého Jacoba na vzdálený ostrov u břehů Walesu, kde objevuje trosky sirotčince slečny Peregrinové. Jacob prochází tímto domem a postupně začíná chápat, že tyto děti byly na ostrově drženy v jakési karanténě z dobrých důvodů. Je možné, že jsou stále naživu?
 

Co vy jaká byla vaše poslední koupená kniha?

2 komentáře:

  1. Ke knize gratuluju. Ještě jsem ji nečetla, ale rozhodně bych to ráda napravila. :) Budu se těšit, co na ní řekneš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ke gratulaci, ještě si chvíli počkej, ale určitě o ní plánuji něco napsat.

      Vymazat