2018/02/07

TBR na únor

Na únor mám toho hodně i když koukám na to, že únor má jen 28 dní. A já mám na těchto 28 dní připraveno toho docela dost.

1. Harry Potter a Ohnivý pohár
- Popravdě jsem si myslela, že první knihou tady toho měsíce bude recenzní výtisk od Omegy "Hluboký hrob - dítě útesů" jenže než jsem se nadála knížku jsem měla ještě ten měsíc přečtenou. Tím pádem na řadu "chci si přečíst" přistoupila série Harryho Pottra a to čtvrtý díl, který jsem dostala k vánocům.

2.Pýcha a předsudek
- Nevím jak knížky půjdou po sobě, ale další knížkou na seznamu je jedna z klasik od Jane Austen a to její asi nejznámější dílo Pýcha a předsudek, které jsem rovněž dostala na Vánoce. Taky bych mohla říct, že je to vydání od omegy, jejich klasik.



3.Škola dobra a zla - svět bez princů
- Už by mělo být načase si přečíst druhý díl Školy dobra a zla. Knížku jsem dostala od Barči k Vánocům. Je to pokračování mé rozečtené série, která mě začátkem minulého roku úplně pohltila sice už je to dlouho, co jsem se k této sérii nedostala, ale moc se těším na pokračování. Jinak jsem když tak napsala k prvnímu dílu dokonce recenzi.

4.Všem klukům, které jsem milovala
- Knížku jsem si kupovala na humbooku, abych si jí nechala podepsat od autorky, která k nám přijela na tuto druhoročnou akci. Bohužel jsem se od října k této knížce zatím nedostala tak snad tentokrát?

To je vše k čemu bych se chtěla dostat, tedy doufám jen přec 28 dní je málo k přečtení čtyř knih.

4 komentáře:

  1. Budu držet palce, ať zvládneš přečíst všechno co chceš. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný čtecí plán :) Taky mám docela chuť se znovu pustit do Harryho Pottera :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat