2018/01/12

Zklamán vs. překvapení za rok 2017

Milí knihofilové,
Určitě i vy jste za tenhle rok potkaly knihy, kde jste jásaly překvapením, ale také naopak kdy jste byli zděšeni a přímo zklamáni. Dneska bych vám chtěla představit můj seznam zklamání, ale zároveň i překvapení. Schválně kde se najdete i vy?

PŘEKVAPENÍ

1. Legenda
- Nějak jsem neočekávala, že mě tahle knížka nějak zaujme. Půjčila jsem si jí z knihovny a nějak nečekala něco jako WOW?!? Proto jsem asi taky byla tak překvapená a tak se mi líbila.

2. Bez šance
- Další půjčená knížka o které jsem moc toho neslyšela, ale věřte nebo ne bylo to úžasné taky si myslím, že jsem napsala i docela dojatou recenzi tak na ni mrkněte.

3. Po zemi bloudím dál
- Po zemi bloudím dál mě překvapila jak autorka dokázala o takovém docela by se řeklo nezajímavém tématu napsat skvěle podjatou knihu. Mají ještě vyjít další dva díly které by doplňovali trilogii tak se můžeme nechat překvapit.


4. After - polibek
- Kniha nic moc, jak všichni říkají to samý. Pár se pořád hádá a ona si myslí, že jí podvádí a pak zase ne a tak dále. Ale ten konec to si normálně musíte přečíst na konci vše dávalo smysl, bylo to úžasný. Kniha jako samotná nebyla o ničem i přesto, že měla 400 stran, ale konec byl skvělý.

ZKLAMÁNÍ

1. Hvězdy nám nepřály
- Asi jsem hodně očekávala od nejznámějšího díla Johna Greena, protože všude bylo tak docela vychvalováno. A proto mě tak jednoznačně zklamalo.

2. Proč? 13x proto
- O téhle knize se nemluvilo jen u nás ve světě lidí kteří rádi čtou, ale i když jsem šla po ulici zaslechla jsem slova jako 13 reasons why a Hanna, asi to je kvůli velice známému seriálu, který byl natočen právě podle téhle knížky od Netflixu. No a já taky asi moc toho čekala, vlastně takhle to je skoro všude moc doufáš a pak tě to zklame a není to jen u knih.

3. Město z kostí
- Je víceméně docela velká série knih, která se zaobírá nějakých chytačů stínů. 4ekala jsem víc, ale i přesto musím říct, že jsem podle hodně mizerných recenzí pochopila, že tohle je ten nejhorší díl ze všech 10 nebo kolika dílů. Proto i přesto bych chtěla až zajdu do knihovny si půjčit i dvojku.

4. Kruh
- Kruh byla asi jediná kniha, která mě nezklamala z cizího mínění. Protože jsem dřív než knihu dočetla snažila nic nečíst ani o téhle knize poslouchat, ale i přesto mě zklamala. Podle anotace knížka byla úžasná čekala jsem, že v tom bude něco,… prostě něco. Ale mohu říct nebylo to špatný, ale pod moje očekávání, málo akce, žádná vlastně akce. Jen takový vyprávění z přítomnosti. Což mě hodně mrzelo.

Jak jste na to vy? Jinak mějte se fanfárově…

Žádné komentáře:

Okomentovat