2018/01/12

Knížní výzva 2018


Milí budoucí literáti,
Máme po Vánocích a jediné, co nás dělí od dalšího roku je silvestr neboli taková slavnost kde ukončíme vše špatné za tento rok, většina z nás se nalije jak jen může a další rok bude čekat společně s kocovinou (přítel na dobrou noc). Ale další rok bych já chtěla přivítat výzvou, minulí rok jsem výzvu neměla, jelikož jsem začala blogovat, až někde po silvestru a novým roce a to ještě ani můj blog nevypadal tak jak měl vypadat a na výzvy bylo ještě daleko. Za tento rok jsem celkem přečetla 29 kniha a to nepočítám, že můj program, který můžu nazývat "pravidelné čtení" jsem začala někdy mezi květnem a dubnem.


Za další rok bych chtěla přečíst 30 knih. Což si myslím, že zvládnu, ale neměla bych si tolik věřit abych nebyla zklamaná. Sice ještě není výročí blogu, který by mělo být 26.1. (určitě se zúčastněte ankety a pomozte mi s nápadem na článek) Ale i tak bych se vás chtěla zeptat na pár věcí.

1)Jak jste narazili na můj blog?
2)Jaký máte vlastně názor a co bych měla zlepšit?
3)A v neposlední řadu, co říkáte vlastně na mě, na autorku samou?

Snad by jste se taky mohly zúčastnit výzvy a odpovědět mi na pár otázek. A mějte se hezky..

2 komentáře:

  1. Budu držet palce, aby se ti podařilo výzvu splnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidím, že i ty se do podobné výzvy chystáš, takže tobě tak též.

      Vymazat