2018/01/12

Wrap up - listopad 2017

Měsíc nám hladce uplynul a i když jsem si myslela, že nedokážu přečíst alespoň dvě knihy mýlila jsem se. Právě dvě knihy jako obvykle jsem přečetla. No a mě nezbývá nic víc než vám je představit. Btw bohužel jsem zapoměla nafotit, takže tentokrát bez fotky.


Zrovna jsem dočítala knížky z knihovny a moje další byl tento kus. Byla jsem uvěřená že tato knížka bude mít něco víc v sobě, protože jsem o ní slyšela jenom chváli ale i přesto jsem se nesnažila se předběžně pro ni nadchnout, abych potom nebyla zbytečně zklamaná. Sice nebyla nijak úžasná, ale nebyla špatná což jen říká že autorka má knihy, které jsou určitě ještě lepší.


Tahle kniha mi vytrhla dech a byla tak neskutečně dokonalá… Já ani bych jí nedokázala tak dobře popsat jako v mé recenzi, ale zkráceně. Rozpojování zavládlo jako zákon o životě. Při čemž děti mezi 13-18 letem života, se mohou jejich rodiče rozmyslet na zpětní potrat… Rozpojování je nyní společností přijímáno za běžný postup.

Žádné komentáře:

Okomentovat