2018/01/11

Wrap up - červen 2017

Ahojte moji milí knihofilové,
mám tady pro vás další wrap up a to za měsíc červen. Nepřečetla jsem nějak moc knih spíše jako obvykle tedy dvě ale musíte uznat že kruh byla fakt záživný.

1.Dopisy na konec světa
Knihu jsem si vypůjčila od kámošky takže nemůžu s ní udělat fotku takže se omlouvám. Kniha je vlastně jenom o dospívání a o tom jak zvládnout sám sebe když vám umře někdo blízký. Byla to taková oddechovka nic náročného. Udělala jsem ke knize recenzi tak to skoukněte.

2.Kruh
Ten jsem dočetla v pondělí, je to o tom jak se sociální sítě můžou vyhrotit a jak pak vás díky nim můžou sledovat, je to v celku skvělí příklad toho co by se mohlo stát někdy v budoucnu a k tomu když je kniha napsaná roku 2013 tak o to víc se mi začal líbit spisovatel asi si od něho přečtu také Hologram pro krále vypadá to zajímavě. Jinak recenzi jsem udělala taky.

Jinak, ano bylo to krátký jenže kvůli tomu tady máte ty recenze.


Žádné komentáře:

Okomentovat