2018/01/11

Wrap up - květen 2017

Máme tady 1 článek wrap up(u) a to za měsíc květen, za květen jsem nepřečetla nějak moc knih ale teď čtu kruh který je skoro u konce a taky mi Anna Franková dala zabrat.

1.Hvězdy nám nepřály
Na kterou jsem dělala recenzi, ale která mě moc neoslovila vlastně ve zkrácení.

Je to o klukovi Augustovi a Hazel kteří se do sebe zamilují ale bohužel jim hvězdy nepřejí a mají oba dva rakovinu. Gusovi už skoro rok nic není a nic doktoři neobjevily jenže když letí na výlet s Hazel tak zjistí že se nemoc vrátila .....

to je vlastně moje druhá romantická kniha, to jak se měli rádi a jak sobě byli věrní se mi moc líbilo bylo to pěkně zpracovaný ale .... to si dál přečtete si v recenzi

2.Deník Anny Frankové

Je deník Anny která žila jako Židka ve druhé světové valce to by vlastně byl úplně obyčejný příběh dívky z 2.světové jenže Anne a její rodina se přestěhovaly aby přežily do zadního domu který můžete najít v Amsterdamu.
Kde žily od roku 1942-1944 kdy je potom zatkly.
Anne zemřela v koncentračním táboru na tyfus společně se svojí sestrou Margot.
Jediný otec Anne přežil a ten se staral o to aby vlastně deník vyšel.

Moje pocity z knihy jsou velice zvláštní na jednu stranu je to velice poučná kniha kde se toho hodně dozvíte ale na druhou stranu se mi těžko četla a potřebovala jsem na ní hodně klidu a mrzelo mě že bylo hodně těžké o knize polemizovat s mýma kamarádkami protože kniha je spíše filozofická než se tam píše co se dělo atd.
Anne hodně vypráví o svých myšlenkách co by chtěla jak jako dospívající se smiřuje stým že nesmí ven a musí stále stát za zadkem rodičů.
Doporučila bych jí všem kteří mají rádi 2.světovou a kteří se chtějí přiučit co to stálo náctileté děvče.
Recenzi jsem nedělala asi ani dělat nebudu ale pokud chcete tak napište do komentářů ale myslím že tohle vám stačí.

Žádné komentáře:

Okomentovat