2018/01/12

TBR na leden aneb dočítání nakoupených knížek

Vážení čtenáři,
TBR jsem nějakou dlouhou dobu nedělala tedy, pokud se nepočítá ten poslední před měsícem. Ale i tak jsem se rozhodla, že budu častěji tento typ článku vytvářet a vydávat.

1. První knihou v novém roce a tedy i v novém měsíci jsem se rozhodla pro třetí díl Harryho Pottra, asi pro to, že jsem mínily měsíc chtěla tuhle sérii vzít ob dva, ale náhle se mi to nepovedlo. Tenhle měsíc, ale ani takové naděje nemám , čtvrtý díl bych si chtěla přečíst zase další měsíc a to na začátku jako tento a minulý měsíc. Když tak tak jsem knížku ž rozečetla.

2. Druhou knížkou by měl být první díl velkolepé série Stmívání. Který jsem taky už začala a střídám ho s Harrym. Knížku nemám v celku novou taky proto vysvětluje to, že jsem jí kupovala v antikvariátu v Hradci Králové. Ale i přesto není nijak hodně poškozená.

3. Další knížky by měli být, knížky které mám doma dlouho a nějak jsem se nedostala na jejich přečtení. První s těchto knih by to mělo být Rande na slepo, které jsem vyhrála od Kirči.

4. A druhou Země příběhů, kterou jsem kupovala své sestře k narozeninám a chtěla si jí taky půjčit a přečíst. Možná, že jste o ní slyšely jednou dobou byla hodně populární a ne jen u mládeže, ale i když jsem jí měla doma nějak jsem se k ní nedostala.

5. A mezitím když mám náladu čtu Stébla trávy a Fausta, jenže to vůbec nečekám, že bych tento měsíc dočetla. To jsem jen chtěla takhle říct. Btw u Fausta jsem teprve u 23 stránky a Stébla trávy už čtu díl takový dva měsíce takže u nějaký 79 strany. Jen bych chtěla dodat že je to poezie, proto se mi to tak těžko čte a nemám vůbec tušení kdy to dočtu.

Ještě jednou přeji Šťastný nový rok a pro někoho ještě dlouhou dovolenou…

Žádné komentáře:

Okomentovat