2018/01/12

TBR prosinec aneb co myslíte zvládnu to?

Milý knihomolové,
Abych řekla pravdu jsem na sebe docela pyšná, protože je teprve 6.12 a já mám za sebou už dvě knížky no a myslím si, že do konce měsíce jich bude ještě víc, proto tohle berte jako TBR na prosinec.

1.Harry Potter a kámen mudrců
Jestli jste četli můj narozeninový speciál tak určitě víte, že jsem dostala první tři díly Harryho Pottra v jeho novém albatrosovém vydání. No a když jsem dočetla Bez šance, kterou jsem potřebovala vrátit do knihovny hned jsem se vrhla na Harryho. Měla jsem ho přečteného za 4 dny a byl úžasný.

2.Selekce
Selekci jsem včera dočetla bylo to příjemné počtení a docela se těším, co bude dál takže se budu snažit hned jak zbývající knihy co mi leží na poličce dočtu koupit si i další díl a tím Elitu. Když tak jsem si Selekci koupila na humbooku.

3.Harry Potter a tajemná komnata
Dvojku zrovna čtu a abych řekla pravdu určitě to bude stejně skvělý jako jednička.

4.Divergence
Divergenci jsem taky dostala k narozeninám. Zprvu, jsem si myslela, že bych jí měla dát jako konečnou knížku, ale jak na to teď koukám tak není poslední. Na divergenci se těším, jelikož jsem viděla film, který bych docela přisuzovala k jednomu z lepších filmů, takže jsem docela zvědavá.

5. Potrhaná křídla
No tohle by vlastně byla jediná kniha na kterou udělám recenzi za tenhle měsíc. Je to tak, že ostatní knihy nejsou jedno dílné a já bych chtěla udělat jednu velkou recenzi k většině sérií. No ale doufám, že i tak to zvládneme a můj blog neochabne.

To by bylo vše zatím ahoj





Žádné komentáře:

Okomentovat