2018/01/26

Soutěž o Rande naslepo

Ciao knihomolové,
26.1. 2017 jsem založila svůj blog neboli konkrétněji jsem vydala první článek, který už neexistuje. Bylo to tak, že o zajímání kdy jsem založila svůj tehdejší blog jsem se zajímala několik měsíců po, tím pádem tohle je jen přibližný den, který slavím. Ale, co jsem si přichystala pro vás na tento den na oslavu mého prvního roku blogování. Soutěž o knížku, kterou jsem jak překvapivě také vyhrála, ale od Kiri. Proto také knihu předávám dál tím samým způsobem, co Kirča, protože mě už posloužila jak samy jste četli jsem dělala nedávno na ní recenzi. Proto, aby jste knihu vyhráli tak musíte v zásadě udělat pár věcí.

1. Jméno nebo přezdívka
2. Blog
3. Váš e-mail nebo jakýkoli kontakt
4. Sledovat můj blog, proto aby vám neuniklo vyhlášení vítěze, které se bude konat 26.2. 2018.
6. A na závěr pár otázek, oblíbená kniha? Oblíbení blogger?


Toť vše já doufám, že ať vyhraje kdokoli kniha se mu bude líbit.

Žádné komentáře:

Okomentovat