Recenze: Rande na slepo neboli 15 let zkrývání zrakového postižení, jde to?

Autor: Saliya Kahawatte
Nakladatelství: Omega
Rok vydání: 2017
Počet stran: 223
Žánr: autobiografie

Ciao mí čtenáři,
abych se přiznala z počátku jsem neměla tušení o čem kniha pojednává, název rande naslepo mě přiměl přemýšlet o knize s stejným poměrem i když jsem věděla, že hlavní postava bude slepá nečekala jsem, že kniha bude zejména pojednávat o kariéře nicméně si myslím, že tak mě kniha zaujmula i víc než, kdyby byla naprostou fikcí. A asi tomu je tak, že vše můžeme přisuzovat jen lidskému nadšení a velkému potenciálu, nic víc si říkat nemůžeme. Nemůžeme to svést na výplod spisovatele fantasie ani na opravdu povedené fikce, protože tohle je realita.

Saliya Kahawatte vypráví o svém životním odhodlání v těle patnáctiletého mladíka se mu uzavřel svět před očima a to myslím také doslova. Možná nám bez zrakového postižení nedochází o kolik toho přichází takový lidé a Saliya zrovna nebyl a ani nebude člověkem,
co se smíří s omezením s jakýmkoli omezením. Proto svojí práci vykonává jako kdyby ho žádný handicap nepostihl a věřte nebo ne nikdo to nezjistí dokud to sám Saliy nebude chtít, ale jak těžké je uchovat v tajemství tak velkou a viditelnou lež? Se můžete dozvědět v této knize.

Určitě to není nic na velké ocenění, ale ne jen tak ledajaký člověk má tak zajímavý život jako právě jeho. Knize jsem dala tři hvězdičky, ale přesto pořád si musím stát za tím, že nemůžeme soudit cizí život, tím pádem kniha nemá žádné hodnocení. Nicméně pokud se nad tím pozvedneme kniha právě je a bude jenom pouhým životopisem z spousty daty a čísly a údaji a ději a také skutky. A proto nemůži říct, že něco takového může zářit. Snad mě chápete, alespoň trošku.

"Nejlevnější cenu knihy Rande naslepo naleznete na Srovname.cz.
Srovname.cz vám poradí, kde nakoupíte knihu Rande naslepo nejlevněji"