Recenze: Země příběhů a kouzelné přání nebo spíš jak se dostat ven z pohádkového světa?

Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2016
Počet stran: 340
Žánr: fantasy

Ciao,....
knihy mi strašně dlouho čekala na poličce už od minulého roku a tak jsem si nakonec řekla, že jen se odvážím si jí přečíst. A myslím si, že jsem v celku udělala dobře.

Konec pohádky pro nás končí jenže osudy postav teprve začínají. Co se stalo Sněhurce a Maceše, jak jejich příběh pokračoval? Alex a Connerovi před rokem zemřel otec a přesto, že uplynul již rok situace se nijak nezmírnila. Jenže kdo mohl čekat, že na jejich narozeniny přijede jejich babička a dá ji naprosto nijak zvláštně vyhlížející dárek potažmo knihu, jenže kdo také čekal, že kniha nebude obyčejná, ale portál do země příběhů, tam kde pohádky mají svůj osud a stále nekončící příběh. Jenže žádný problém jim nedělala se docela dostat do země příběhů těží bude vrátit se zpět...

Bylo to skvělý nemůžu říct a taky dát knížce plný počet bodů, ale přesto to bylo něco úžasného. Zprvu mi přišlo, že knížka je psaná hodně děcky, ale ne jen na začátku také někdy uprostřed tam byli takové dalo by se říct bizarní kousky nezapadající se do psané fáze autora. Jinak jsem se tam dozvěděla o spoustě pohádek o kterých jsem jak živ neslyšela. Spoustu částí a takových překvapení jsem čekala naopak zase bylo spoustu částí, který mi vyrazilo dech a nikde v žádné recenzi nebo kdekoliv jinde jsem je neslyšela. Zajímavé bylo jak nám pomalinku autor poodkrýval zajímavosti dvojčat rodiny, pomalinku a toporně nám vykládal, co všechno Alex s Connerem zažívají a jaké zážitky se jim poodkrývají. Byla jsem našťavená nejen pro to, že jsem jedním z velkých fanoušků klasických pohádek, ale také proto, že jsem si oblíbila autorovi hádanky a celkově celý svět pohádek, který neměl nic společného s našim světem , žádná politika, žádní teroristi, žádná zásadní pravidla, vše bylo pohlceno světem pohádek.

"Nejlevnější cenu knihy Země příběhů naleznete na Srovname.cz.

Srovname.cz vám poradí, kde nakoupíte knihu Země příběhů nejlevněji"