2018/01/12

Půjč si v knihovně

Moji milí knihomolové, vítám vás u akce, kterou pořádám pro prospěch toho abych začala konečně chodit do knihovny. Já zajdu do krajské knihovny Karlovy Vary, ale předem na jejich stránkách se podívám zda mají knihy o který bych stála. Ale protože až tam přídu nemusí je tam mít napíšu si na můj seznam, knihy navíc. Snažila jsem se vybírat zvlášť YA, protože těch mi nebude tolik líto až je budu vracet. Teď jenom jedeme do knihovny.

Seznam knížek které si půjčím najdete na mém instagramu a na twittru.
Seznam byl sice úplně jin jedině co je na seznamu a co je u mě jsou Aftrer a legenda jinak vše je jiné.

1.Láska & Galeto

Lina tráví prázdniny v Toskánsku, ale rozhodně nemá náladu na pláže nebo slavné památky. Je v Itálii jenom proto, že si máma před smrtí přála, aby poznala svého otce. Ale proč by měla poznat otce, který se za šestnáct let jejího života ani neukázal? Jediné, po čem Lina touží, je jet domů.

Pak se jí ale dostane do rukou deník, který si její máma
vedla, když žila v Itálii. A Lina najednou objevuje magický
svět tajných lásek, nádherného umění a skrytých pekáren.
Svět, který ji okouzluje a vede k tomu, aby odhalila tajemství, které změní vše, co si Lina myslela o mámě, otci,
a dokonce i sama o sobě.

Knihu jsem si z knihovny vzala z důvodu že jsem jí znala na pohled. Ale také mě přitáhla její krásná obálka která zářila na celou knihovnu. Abych se přiznala o anotaci nic nevím ani jsem si jí nečetla když jsem jí sem vkládala takže to bude takové překvápko.

2.Serafína a černý plášť
Nevstupuj nikdy do temného lesa, číhají tam mnohá nebezpečí, která si budou chtít podmanit tvou duši.

Serafina vždy poslouchala svého tatínka a toulala se pouze po usedlosti Biltmore. Ale i tam - na chodbách obrovského domu - bylo vždy co objevovat, jen ji nikdo nesměl spatřit. Ale když začnou v domě mizet děti, jedině ona ví, kdo za tím stojí: hrozivý muž v černém plášti, který se po nocích toulá chodbami. Při děsivých zmizeních se Serafina spřátelí s Braedenem, synovcem majitelů usedlosti. Společně musí odhalit, kdo se pod černým pláštěm skrývá, dříve, než polapí všechny děti. Pátrání je ale přivede do lesa a teprve tam přijde Serafina na to, kým je, a zjistí, že jen ona může zachránit všechny děti. Ale podaří se jí přemoci tajemného muže v černém plášti?

Dobrá fantasy mi dlouho chyběla ale sice teď čtu dcery světla a temnoty a to není nijak špatné. Kniha stejně jako první má krásnou obálku a není co dodat.

3.After - polibek

Tessa má všechno - žije v láskyplném prostředí, má chápající rodiče a taky kluka snů, laskavého, milého, kterého jí závidí všechny kamarádky. Lepšího už si ani nemohla přát potkat. Tessin snový svět ale náhle změní jediné setkání. Hardin je pořádně drzý kluk, s nepřeslechnutelným, nafoukaným britským akcentem, nezapomenutelným rozcuchem, tetováním a piercingem ve rtu. Tessa si nemůže pomoct - Hardin je zkrátka jiný než ostatní...
A to po všech stránkách - dovede být i pěkně krutý. Neměla by ho spíš nenávidět? Neměla by jím Tessa pohrdat? Jak to, že se od něj nemůže odpoutat? Nedokáže to - i přes všechny jeho chyby a prohřešky. Intenzivní vášnivou blízkost střídají neustálá Hardinova zmizení. Může takhle vůbec vypadat láska? Tessa sama nevěří, že by takový vztah mohl fungovat. Ale jde odolat jeho polibku?

Strašně mě zarazilo že tento román jako první svět uviděl na wattpadu, to vzalo mojí touhu si knihu přečíst. Věděla jsem o ní už dřív ale nezajímala jsem se o to co to za knihu je a teď jsem vlastně ráda že si ji budu moct přečíst.

4.Legenda

Na území, kde se kdysi rozprostírala západní část Spojených států, se nyní nachází Republika - stát, který je v nikdy nekončící válce se svými sousedy. Patnáctiletá June se narodila v jedné z nejbohatších čtvrtí v Republice, je zázračným dítětem a připravuje se na závratnou kariéru v nejvyšších vojenských kruzích. Stejně starý Day naproti tomu vyrůstal ve slumu a už ve svém mladém věku je nejhledanějším zločincem Republiky.

Oba pocházejí z naprosto odlišných světů a zdá se, že neexistuje důvod, proč by se jejich cesty někdy měly zkřížit. Ovšem pouze do doby, než je zavražděn Metias, bratr Juny, a než se Day stává hlavním podezřelým. Rozpoutává se hra na kočku a myš, v níž se Day snaží ochránit svou rodinu a June pomstít smrt bratra. Ale při šokujícím zvratu událostí oba odhalí, co je ve skutečnosti postavilo proti sobě. Nyní nastává boj o holý život, boj o budoucnost lidstva, boj o skutečnou lidskou svobodu.

Anotace se mi vůbec nezalíbila ale teď jsem si přečetla první stranu a kniha je úžasná.

5.Pomsta & rozbřešek

V zemi Chorásán si násilnický kalif Chálid každou noc bere novou dívku, aby ji ráno nechal oběsit na hedvábném provazu. Když se šestnáctiletá Šíva stane jeho obětí, rozhodne se její nejlepší přítelkyně Šeherezáda, že se pomstí, a dobrovolně se stane jeho další ženou. Šeherezáda je nejen rozhodnutá zůstat naživu, ale ukončit hrůzovládu kalifa jednou provždy.

V tomto napínavém převyprávění Tisíce a jedné noci okouzluje Šeherezáda noc za nocí kalifa svými příběhy, a získává tak další dny života. I když ví, že každá noc může být její poslední. Avšak Chálid je jiný, než jakého si ho představovala. Za zrůdou se skrývá ztrápený kluk a Šeherezáda, aniž by chápala, jak je to možné, se do něj zamiluje. Jak jen mohla? Vždyť je to neodpustitelná zrada. V honosném paláci zjistí, že ne vše je takové, jaké se jeví, ale i přes svou lásku je rozhodnutá pomstít svou přítelkyni. Může v tomto světě plném příběhů a tajemství přežít láska? A znamená vůbec něco?

Abych řekla pravdu nemám co napsat.

Asi tento typ článků rozjedu jako novou rubriku protože se mi zalíbilo chodit zase do knihovny sice nadále bych si chtěla kupovat knihy ale tohle je bezva.







Žádné komentáře:

Okomentovat