2018/01/12

Prázninový opožděný book tag

Protože jsem neměla lepší námět tak tu máme po strašně dlouhé době tag. A, protože ještě někteří s po vzdálím vzpomínáme na prázdniny tak tady máme prázdninový book tag.

1.Čteš o prázdninách více, nebo méně než přes rok?
Více stoprocentně více, normálně přečtu tak za měsíc dvě knihy a za prázdninový měsíc čtyři až šest knih. A je k tomu logické vysvětlení více času.

2.Když si vybavíš prázdniny s jakou knihou je spojíš?
Přemýšlela jsem jestli to mám pojat jako nejlepší kniha za prázdniny, co jsem přečetla. Nebo jako jenom knihu co si vybavím když se řeknou prázdniny. Oblíbená kniha na prázdniny za moje prázdniny byla určitě "láska & gelato". Jedna z mých oblíbených co jsem přečetla za tyto prázdniny. Ale ta druhá možnost to je určitě "hvězdy nám nepřály" i když jsem knihu nějak nemusela spíš bych si dala reading o prázdninách než kdy jindy.

3.Kolik jsi si schopná vzít knih na dovolenou?
Po většinou mám dovolenou u babičky kam jsme většinou jezdili na celé dva měsíce takže většinou takových deset. Ale některé někdy stejnak nepřečtu. U mojí babičky se moc toho nedá dělat není tam internet ani dobrá společnost což mě vysazuje jenom na knihy.

4.Čteš o prázdninách nějakou povinou četbu?
My ve škole určitě žádnou povinou četbu zatím nemáme, ale chtěla bych začít číst o prázdninách alespoň jednu klasiku abych dohnala ty vědomosti co ještě nemám.

5.Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické) ?
Ten kdo mě zná tak, jak skoro každý klasické, ale někdy bych chtěla vyzkoušet i e-.

6.Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
Dobrá otázka, když na tím budu trošku přemýšlet tak "Legendu" od Marie Lu. Za prázdniny to byla moje nejoblíbenější kniha, akční a přitom ta romantická linka k tomu to mě fakt bralo.

7.Kdyby jsi měla prožít den s jednou knížní postavou jaká by to byla?
Šeherezáda s "Pomsta & rozbřesk". Vtipná, chytrá a k tomu královna celého státu s tak zajímavým manželem. Proč ne?

8.Které místo z knih by jsi ráda navštívila?
Jak jednou jsem zmiňovala "Láska & gelato" tak ho budu zmiňovat i podruhé. Florencie závan croissantů a Itálie kam se podíváš (, protože to je Itálie) není to žádné fantasy, ale normální město. Což o to více mám naději že ho navštívím.


Žádné komentáře:

Okomentovat