2018/01/11

15 otázek otázek o knihách aneb Harry Potter nebo Twilight sága

Tag? Jo, mám jich ještě pár v kapse tak proč jeden z nich nevytáhnout? Dneska to bude 15 knížních otázek a protože je to tag, taguji Baruš, LM a Nikys.

1) Dělá se ti špatně v autě když čteš?
Jo v autě se mi docela blbě čte, vlastně já nemůžu ani koukat se do mobilu nebo cokoli podobnýho, dělá se mi pak pěkně blbě. Ale v autobusu tuto špatnou zkušenost nemám. Vysvětluji si to jakože ten autobus (StudentAgenci) je vyvýšený než auto, takže asi proto, lepší vysvětlení pro sebe nemám.

2) Který z autorů má pro tebe originální styl a proč?
Asi moje oblíbená autorka Ruta Sepetys, jelikož mě její téma vždy tak trochu vezmou do depresí, ale i tak se těším co to bude?

3) Série Harry Pottra x Twilight? Sepiš tři body, které obhajují tvou odpověď.
  • No, nečetla jsem ani jedno, ale pokud jste viděli můj instagram tak jsem si tohle úterý kupovala první díl twilight ságy.
  • Ale zase k narozeninám, které mám 20.11. což není za dlouho, si přeji celý box Harryho, takže?
  • Ale i přesto sem teď koukala na twilight a přišlo mi to strašně trapný (Schválně podívejte se teď na ten první film příjde mi jak úplně s jiného století. Když jsem byla menší a zrovna u nás frčel tak mi přišel v pohodě dokonce se mi líbil, ale teď to není už ono). Takže Harry ....
4) Kniha s ilustracemi nebo bez nich?
Snad neznám skoro žádnou knihu s ilustracemi, která by byla nějak zvláštní abych si jí přečetla. Ale v celku bych chtěla nějakou tu ilustraci po dlouhé době.

5) O které knize sis myslela že je skvělá, ale potom zjistila že tak to není?
No, tak to je určitě je "Kruh" kde mě tak anotace unesla že se mi kniha líbil i když nebyla dobrá. Čekala jsem akci a nemohla jsem nakonci fakt uznat že tam žádná nebyla a bylo to takové převyprávěné. Tak proto po tom co jsem napsala recenzi jsem si vlastně uvědomila že kniha nebyla tak dobrá jak jsem to napsala.

6) Kdy jses do čtení knih zamilovala?
Asi na začátku tohohle roku přesněji někde kolem toho když jsem si začala zakládat blog.

7) Jak jsi na tom byla s literaturou ve škole,
Asi myslíte povinnou četbu? Tu my nemáme. Ale samozřejmě že něco někdy přečteme z tak zvané čítanky, ale to není ono.

8) Pokud by jsi k narozeninám dostala knihu co jsi už četla co by jsi dělala?
No naštěstí se mi nic takového nestalo, ale pokud bych jí ještě neměla doma tak nechala. Jinak bych jí asi předala dál někomu bych jí věnovala k Vánocům, nebo k narozeninám tak stejně jak přišla mě.

9) Čteš na nějakém specifickém místě?
Asi zpíš ne. Ale na posteli, v lavici ve škole.....

10) Zakládáš do knih záložku nebo kus papíru?
Jak kdy když objevím svou dávno ztracenou záložku tak budiž. Když ne tak co se dá dělat.

11) Můžeš v knize skončit kdekoliv nebo na určité kapitole?
Asi bych si nemohla vybírat když si čtu ve škole, ale kdybych mohla tak na nějakém bodě kde by se mi dobře začínalo.

12) Jíš nebo piješ při čtení?
Ráda piju přeslazené kafe. Čaj moc nemusím, ale když není to kafe tak co se dádělat. Ale 100% nejím, protože nechci aby mi drobky napadali do knihy.

13) Dokážeš při čtení něco poslouchat?
Jo, ale většinou už když si pustím nějakou tu písničku tak hodně potichu. Nebo ve škole to jinak nejde.

14) Dokážeš přeskakovat stránky?
No u normální knížky jsem ještě nikdy nepřeskočila, ale.....

15) Jak hledáš knihy které budeš číst?
Povětšinou ty knihy znám a proto si je třeba půjčim z knihovny, protože jsem už viděla recenzi nebo někde jsem o nich slyšela.

To je vše doufám že se vám tag líbil a příště ahoj.




Žádné komentáře:

Okomentovat