Recenze: Malý princ a větrná planeta - první recenze na komiks

Autor: Antonia de Saint-Exupéry a Guillaume Dorison
Nakladatelství: Mladá fronta
Rok vydání: 2012
Počet stran: 50
Žánr: komiks

(Ach zase ten pozdrav) Zdravím vás mí milí čtenáři,
Nad tímhle komiksem jsem ne dlouho, ale docela dost přemýšlela a jak jsem se dostala do levných knih okamžitě jsem si ho koupila. Pravděpodobně si nebudu kupovat další díly, ale proč to zjistíte za chvíli. Malého prince jsem si přímo zamilovala, minulý měsíc jsem dokonce na samotnou knížku dělala recenzi a pak se koukala i na animovaný film. No a tak jsem se rozhodla i pro ilustrovanou verzi, podle které je dokonce natočen animovaný seriál.

Malý princ se dal na sledování zlého hada, který se snaží zničit všechny planety, který mu budou stát na cestě, kdo ví kam. První planetou kterou malý princ musí zachránit se svou malou nebo velkou liškou je Větrná planeta, která je celá promrzlá a jen kousíček z ní se dá obývat. Planeta je vlastně postavená na větru, který ten kousíček rozmrazuje a lidé na té planině ve vzduchu bydlí, jenže přesto jsou tu piráti co vítr kradou a Malý princ se je pokusí zastavit. Jenže kdo jsou vlastně ti větropiráti?

Když se trošičku pomoříte do příběhu tak vás zaujme, ale bylo to docela zklamání. Ne, že bych komiksy četla běžně, ale čekala jsem trochu více zapeklitosti v příběhu a více odhalování, než aby nám po dvaceti stránkách vlastně odhalili většinu děje. Ilustraci musím ocenit byla dost povedená, ale to snad má být u každého komiksu. Na konci byl bonus "Malý princ, jak ho vidí MOEBIUS" která pojednávala o kostkové planetě, která byla celá z kostek. Připadalo mi to jako parodie na Minecraft a taky, že si opravdu dělají srandu, ale bylo to zábavné a směšné. Hledala jsem seriál, ale nikde jsem nenašla, kde by jsem se na něj mohla podívat. Jinak první kniha v tomto roce.

"Nejlevnější cenu knihy Malý princ naleznete na Srovname.cz.
Srovname.cz vám poradí, kde nakoupíte knihu Malý princ nejlevněji"