Recenze: After - první díl

Název: After - polibek (After)
Autor: Anna Todd
Nakladatelství: Yoli
Rok vydání: 2015
Počet stran: 528
Žánr: YA

Tohle je první recenze na knihu z knihovny!! Asi bych knihu začala číst jako poslední, protože je strašně tlustá, ale jednoho dne jsem potřebovala nějakou tu YA knihu na oddechnutí z namáhavých tréninků a všeho kolem mě a tak jsem s řekla že nakousnu after, protože to bylo co jevíc YA z mích knih z knihovny. Když jsem se ponořila do čtení nemohla jsem přestat za dva dny jsem měla přečteno 300 stránek a to nejsem nějaký rychlo čtenář. Samozřejmě kniha je jenom oddechovka, romaňtárna pro dívky jak se i řadí kniha v knihovně, ale i tak jsem se sama mile překvapila.

Tess zrovna nastupuje na vysokou školu přesněji na WCU - Washingtonskou centrální univerzitu -. Ale její spolubydlící není zrovna
podle její představ na rozdíl od Tessi hodné, chytré dívky která má  ráda pořádek, čtení a plánování dopředu je Steph a její parta úplný opak jsou to burani co milují tetování kterých mají možná až dost, piercingami všude možně. Tess by nikdy nečekala že by se s nimi spřátelila natož by ještě s někým z nich cítila něco víc.(A to jak to v YA chodí) přichází na scénu Hardin přesný opak Tessi, do kterého se Tessa zamiluje a on do ní možná také. Jenže Hardin má tolik tajemství, které Tess musí postupně odkrývat a ty neustálé hádky. Jak Tessa s tím popere a dá Hardinovi novou šanci ?

Kniha mě neskutečně bavila ale pak jsem měla přelom a kniha mi přišla neužitečná a k ničemu. Musím říct že to bylo jedno velké klišé ale autorka umí fakt dobře dělat konce, a proto mě konec hodně překvapil. Asi bych to nedoporučila ale pro konec by jste si to mohli přečíst. Tess hlavní postavu mě bylo strašně líto jak jí zneužili vlastně to je spojler takže sorry!!! Nevím jestli si chci přečíst další díl ale možná až mě chytne chuť, al docela mě zajímá co bude dál.