2017/11/02

Recenze: Česká fantasy !!! Jak dobře tuto knihu napsala Lenka Dostalová česká autorka?


Název: Dcery světla a temnoty - Démon stínů
Autor: Lenka Dostalová
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2016
Počet stran: 286
Žánr: fantasy

Asi před dvouma měsíci jsem si půjčila od kamarádky tuhle knížku.První měsíc a půl jsem knihu ani nerozečetla přišla mi nudná a ne nejlepší jenže pak mě to chytlo a od knihy jsem se neodtrhla.

Lea a Sára jsou sestry, přesnějí - dvojčata, která bydlí v sirotčinci už od narození. Jednoho dne si pro Sáru přijde adoptivní matka která si ji odveze domů tam se seznámí se zahradníkem který tam pracuje jenže jak to vychází ani ona ani on tam nejsou jen tak náhodou. U Sári se začíná vyjevovat její síla kterou zdědila po matce, a začíná pomalu zjišťovat že ve světě nejsou sami. Jenže nejsou tu jenom dobří čarodějové jsou tu také démoni a jejich hlavní velitel démon stínů (nápadité jméno), který je chce zabít a zastavit, jenže holky to takto nenechají. A přesouvají se o 30 let zpátky na planetu která už v naší časoví linii zanikla a snažíse tam démona stínů zastavit. Dokážou ho zastavit? Prohraje zlo nebo dobro? A kdo je zrádcem?

Zajímavá kniha podle anotace je sdrťující jenže to se vám může jenom zdát je to jenom taková oddechovka nic špatného ale nic bez čeho nejde žít. Na knize mi vadil románek mezi Leo a Anirem, to mi přišlo zbytečné a moc sladké. Taky mi to v některých pasáží přišlo až moc klišovité (POZOR SPOILER) jak Leo může vyhrát zkoušku, proti někomu o hlavu většímu a silnějšímu?(KONEC SPOILERU), ale jinak fajn kniha. Musím podotknout že kniha je od české autorky takže zírám!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat