2018/05/10

TAG The Wizarding World

Ciao mí milý knihomolové,
vím, že dlouho jsme tu neměli žádný článek a tohle není zrovna článek, který by ukazoval na to proč tak dlouho žádný nebyl. Ale věřte nebo ne asi tak na měsíc, tenhle měsíc mě opustila grácie a tím pádem nápady poklesly a nálada též, ale když jsem čas neměla jezdila jsem všude po ČR a vyhrávala soutěže v mladších žákyních volejbalu, takže alespoň tohle by mě mohlo od zodpovědnosti odpustit. A podle názvu jste také mohli zjistit, že tohle je designazione (TAG) a to "The Wizarding World" do kterého autorka zatagovala všechny milovníky Harryho Pottra. Abych upřesnila mé momentální postavení v HP tak momentálně čtu 5. díl ze série a jsem někde na začátku přesněji někde kolem 200 stránek. 

1) Jaká je tvoje kolej a na jakou kouzelnickou školu bys šla (Bradavice vs Ilvermorny)?

- Moje kolej v Bradavicích je určitě mrzimor, alespoň podle pottermor(u), ale kdybych si měla vybrat tak asi fandím Nebelvíru. Po dlouhém pátrání a napínání mích mozkových buněk jsem pochopila, že Ilvermorny jsou Koločary neboli další ze škol, kterou v tomto světě čar a kouzel potkáváme, (pokud víte o jakou se jedná, napište mi to do komentáře) nemohu říct do jaký z kolejí patřím jelikož vůbec poprvé v životě jsem slyšela o této škole, ale z popisu a obrázků se mi docela zamlouvá. ( PS zpětně.: Patřím do Pukwudgie )
2 Oblíbené místo v kouzelnickém světě?
-  Protože jsem velký milovník sladkého okamžitě jsem si vzpomněla na Medový ráj, samozřejmě bych nemohla nezmínit knihovnu a vy víte proč.

3) Oblíbená kouzelná svačinka?
- Taková normalita jsou asi Bertíkovy lentilky, ale si mi zalíbili hodně nápad malé černé pepřové kapsle, co po snězení můžete chrlit oheň.
 4) Oblíbený obchod v Příčné ulici?
- Nejvíce si mě získal obchůdek George a Freda, ale můj asi nejoblíbenější je obchod s hůlkami také "Prodejna hůlek rodiny Ollivanderů" 
 5) Máslový ležák nebo dýňový džus?
- Máslový ležák mi příjde nevím ani proč dobrý na zimu a dýňový sirup zase na teplé léto, ale kdybych si měla vybrat tak asi máslový ležák.

6) Oblíbené kouzelné zvíře?
- Pokud se do tady toho počítají i zvířátka z "fantastická zvířátka a kde je najít" tak asi Hrabák, který mě ve filmu strašně dostal.
8) Kde bych pracovala v kouzelnickém světě?
- Být učitelka jak v jakékoli škole kde se probírají kouzla a čáry tak i v jakékoli normální mudlovské škole bych určitě učit nechtěla, možná bych mohla být ministryní, ale asi bych si otevřela nějaký obchod se sladkostmi (to by bylo něco)
9) Oblíbené kouzlo?
- Avada Kedabra!!!! 
10) U tří košťat nebo U prasečí hlavy
- Asi spíše bych navšítívila hostinec "U tří košťat" jen tam to jistě páchne lépe 

11) Co pro tebe znamená svět Harryho Pottera?
- HP je pro mě něco neskutečného i přesto, že jsem ještě nedočetla úplně všechny knížky v tomto odvětví myslím si že se můžu nazývat opravdovým fanouškem. Nemůžu říct, že jsem se z knížkou změnila, ale vnesla mi trochu fantasie a do mého tehdejšího ničím nevýjimečného světa.



 






Žádné komentáře:

Okomentovat