2018/02/08

Harry Potter TAG!

Ciao mí milí čtenáři,
nedávno jsem postřehla u Terky z blogu Azerets, že vymyslela nový tag a já jsem se jím tedy nechala inspirovat nebo spíš jsem ho celý opsala, ale podle svého, tak pojďme se podívat na moje odpovědi.

Albus Brumbál - Stará, ale přesto dech beroucí kniha 
- Nevím přesně jestli tady ta knížka se může označit za starou, ale přinejmenším stará je, až na že i přesto je jednou z velice opětovaných knih celkově. Mám na mysli Malého prince. Našla jsem, že jeho první vydání pravděpodobně ve francouzštině se vydalo roku 1943 dva roky před 2. světovou válkou, kdy taky náš slavný spisovatel zahynul.

Bellatrix Lestrange - Postava, na kterou jsem měla chuť uvalit kletbu Crucio
- Chvíli jsme bádala a už jsem byla rozhodnutá do této kategorie zvolit Clary Frayovou z Města z kostí a z celkové série Nástroje smrti,, jenže pak jsem se zastavila u Aftru
a hned jsem si vzpomněla na Tessu a její unikátní chování. Sice nebyla to úplně špatná a nijak provokativní postava, přec mi hodně vadilo autorčin popis postavy, který vůbec neseděl k jejímu následujícímu chování v knize. Chytrá dívka, co se chová takhle!!!

Cedric Diggory - Kniha, pro kterou bych se obětovala 
- Abych řekla pravdu tak mi tenhle rok hodně přišla k srdci Potrhaná křídla, která jsem zpočátku mínila za nejslabší dílo ze všech knih autorky Ruty Sepetys, ale po přečtení jsem naopak změnila názor na nejlepší knížku ze všech jejích vydaných.

Dolores Umbridgeová - Kniha, která Vám prostě nesedla, ač je velmi opětovaná
- Třeba v tomhle s Terkou musím naprosto souhlasit a po menším výzkumu jsem věděla proč mi tak hodně Hvězdy nám nepřály nesedly. Pravděpodobnost, že jsem čekala nejlepší umělecké dílo na světe se vytratila okamžitě po přečtení kdy jsem zjistila, že kniha mě vůbec nerozplakala a že nebyla tak působivá, jak její hodnocení všude doopravdy znělo. Tím pádem jsem to uzavřela s tím, že prostě jsem měla velká a nesplněná očekávání.

Expecto patronum - Jaký by byl Váš patronus ve světě Harryho Pottera? 
- Tohle jak jsem pochopila se vůbec netíká knih. Jen přec jsem zapřemýšlela a zjistila, že v dětství mi hodně za zadkem stála liška v každé školkovské hře jsem chytrou lišku hrála já a i v ostatních různých věcech se toto zvíře jakoby snažilo mi pomoct a tak jsem asi vymyslela že jen by to mohla být liška. Samozřejmě podle různých stránek na internetu "Kdo je vaším patronem" a přijďte si podle následujících otázek vylosovat to bude určitě něco úplně jiného.

Byla jsem moc ráda se zůčasnit tohoto TAGu a do příště...

4 komentáře:

  1. Strašně moc děkuju, že ses zapojila! Moc se mi tvá verze líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí. Jinak děkuji za komentář....

      Tánička

      Vymazat
  2. Skvělý tag, ten nápad se mi líbí :) Hvězdy nám nepřály mi také nakonec nesedly, protože jsem očekávala veledílo :)A Malý princ je opravdu kouzelná kniha :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla hodně tedy zklamaná z Hvězdy nám nepřály taky jsem hodně od toho očekávala. Taky musím s tebou souhlasit malý princ je dokonalý a taky jsem na něj dělala zajímavý článek jak ho různí lidé pochopili, takže se můžeš mrknout. Odkaz na článek: https://knihynejsouzlo.blogspot.cz/2018/02/maly-princ-jeho-nenapadne-ponauceni-jak.html

      Tánička

      Vymazat