2017/10/31

Recenze: Papírová města a tajemná Margo

Název: Papírová města (Paper towns)
Autor: John Green
Nakladatelství: YOLI
Rok vydání: 2014
Počet stran: 288
Žánr: YA

Papírová města jsem si koupila hodně dávno protože jsem dočítala dívku ve vlaku a uvědomovala jsem si že budu muset potom něco číst a přitom jsem ještě nic nečetla od toho známého, vele uctívaného spisovatele YA Johna Greena.
A tak protože jsem viděla film, jsem si koupila Papírová města.
Pěkná kniha krásný popis ale málo děje to mi docela vadilo když takhle zpětně se na to koukám tak tam vlastně se skoro nic nedělo hodně lidí to asi teď odradí ale nebuďme tak zlý.

Kniha vypráví o Quetinovi a o Margo kteří se znali od dětství ale postupem času se odcizily a tak Q jen procházel vedle ní ve škole a jen přemýšlel proč se asi tak krásně směje.
Byli úplně odlišní Margo dobrodružná, nebojácná rebelka která milovala záhady a pak Q slušňák který koukal do budoucnosti.
Jednoho večera na Q zaklepe na okno Margo a vezme ho na jedno ze svých dobrodružství ale po tak krásním večeru Margo zase uteče.
Všichni myslí že jen na chvíli jak to má v oblibě než ji nedojdou peníze a jídlo ale Q tuší že to není na chvíli a jde po stopách co mu zanechala aby jí našel ale co když je mrtvá co když někde teď leží a umírá musí jí najít co v nejbližší době.

Konec byl nejhezčí vůbec jsem ho nečekala protože jsem první viděla film tak jsem nečekala tolik romantiky ale nakonec to bylo krásný.
Nelíbilo se mi to protože se to zastavilo na jednom ději a snad 70 stránek se točilo kolem jediný věci a to mě upřímně nebavilo jinak nato že je to první kniha od Johna Greena tak si vede docela dobře dala bych jí 3 a půl hvězdy protože ten děj jí hodně ztrhal.

Žádné komentáře:

Okomentovat