2017/10/30

Recenze: Dívka ve vlaku neboli co máte dělat když zapomenete?

Název: Dívka ve vlaku (The Girl on the Train)
Autor: Paula Hawkins
Nakladatelství: Ikar
Rok vydání: 2015
Počet stran: 328
Žánr: thriller

Dívka ve vlaku jsem dostala ke svému svátku.
Krásná kniha nemůžu ji ohodnotit úplně protože jsem ještě žádný thriller nečetla tohle je můj první a myslím že stál zato a určitě si přečtu Zmizelá která se přirovnává k Dívce ve vlaku.

Byla hodně napínavá a to jsem nečekala četla jsem jí i při vyučovacích hodinách když jsem měla čas.
Ale hodně mi vadily "datum" v knize jak byly přeházené moc jsem se v tom nezorientovala a často jsem se koukala na zpět co to byl za datum.
Dále mi vadilo to deníkové psaní když jsem byla zažraná do jedné kapitoly najednou skončila a mě se ani za mák nechtěla číst ta další osoba ale když jsem ji nakonec začala číst skončila a mě se zase nechtěla číst ta předešlá to mi dělalo problém zvlášť na konci kde to bylo nejvíc napínavý a nechtěla jsem přestat číst.

V knize se vypráví o třech ženách které postupně spojuje jeden a tentýž muž.
Rachel alkoholička kterou podvedl její muž a už 2 roky se stým nemůže vypořádat.
Každý den projíždí kolem domků u trati a každý den se kouká na tentýž dům, dům číslo 15 bydlí tam Jess a Jason a Rachel dochází jaký mají dokonalí pár a jak ona o tomhle vždy toužila ale doopravdy neví jak se jmenují, jestli se mají doopravdy rádi jen si to představuje.....
Jednoho dne když si Reachel normálně projíždí vedle domků u trati a kouká se jako každý den na svůj dům číslo 15 uvidí něco neskutečného zastaví se jí dech a je ochromená jak ona mohla tohle udělat jak mu to mohla udělat!! a hned nato Megs neboli Jess zmizí a Reachel se chce dozvědět co se jí stalo zvlášť po tom co viděla a tak začne pátrat jenže ona ví celou dobu se jí stalo v hloubi myšlenek ale jak byla ten den opilá nic se jí nechce vybavit, co se stalo?

Taky se v tom tak trochu ztrácíte příběh byl napínavý ale musíte jen číst není to jako román který si můžete číst v MHD ale musíte mít prázdnou hlavu aby jste nic nepropustily a pochopily celý příběh jinak dávám 4 hvězdy protože jsem tápala v datumech a nelíbil se mi styl psaní jako deník jinak vše bylo krásné.

Žádné komentáře:

Okomentovat