2018/01/13

Jak komentovat?

Srdečně Vás zdrvením anebo spíš ahoj,
nedávno jsem rozebírala s Terkou (doufám, že tě takhle můžu oslovovat), že na bloggeru je špatné přidávat komentáře. Na začátek vám nepřihlášeným na googlu ukážu jak můžete vložit komentář bez toho aby jste tu byli zaregistrovaný. Máte dvě možnosti

1)Anonymně
- Se můžete přidat komentář anonymně. Tak, že vedle "okomentovat jako" si rozkliknete tu šipečku dolů. A vyberte si poslední z odstavců. Napíšete komentář zakliknete, že nejste robot a měl by být komentář na světě.

2)S URL adresou
-  Uděláte to stejné, ale v kolonce vyberete to nad tím "název/adresa URL". Do první karty na text, co vám vyskočí zadáte svoje jméno a do té dolejší svůj blog.

Já doufám, že takhle by to mělo stačit kdyby cokoli tak mi napište, díky

Pac a pusu
Tánička


1 komentář:

  1. Je dobré,že jsi udělala tento článek, si taky myslím,že je to nejlepší mít všechno nastavené. Už jsem se opravdu setkala i s blogery, kteří měli doménu na blogspot a měli tam i Google a já jsem pak nemohla komentovat, protože na počítači je sice přihlášený taťka na google, ale nechci aby to vypadalo uchylně.Asi jak by se ta daná blogerka tvářila, kdyby jí napsal komentář pod knihu typu hezká kniha atd... Nějaký chlap okolo 40 xD
    Ps. Jj můžeš, většinou mě tak lidí nazývají ��

    OdpovědětVymazat