2018/02/15

Recenze: Všem klukům, které jsem milovala neboli půvobný příěh plný milostných dopisů

Název: Všem klukům, které jsem milovala (To All the Boys I've Loved Before)
Autor: Janny Han
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2015
Počet stran: 320
Žánr: YA

- Sice jsem dlouho odkládala tuhle knížku, ale nakonec jsem z ní tolik unešená, že ani nechápu proč. Je docela škoda, že jsem jí přečetla za jeden den měla jsem si jí trošku šetřit. Ale aspoň tu máme další díly a autorka má i další určitě stejně úžasné knihy jako tady tu.  

- Lara Jean ráda píše milostné dopisy, ale ne tak jak by měli být psáni spíš si je píše pro sebe aby sama pochopila, že už daného nemiluje. Jenže, co se stane když někdo záhadně rozešle tyhle ty dopisy psaným majitelům a oni si přečtou vše co si Lara Jean myslí. Co když kvůli tomu najde svojí spřízněnou duši a zároveň pochopí, že doopravdy některé adresátory nemiluje?

- Možná teď jsem trochu rozkoncentrovala mozek, (dá se to takhle nazvat?)  protože včera kdy jsem knížku počala a zároveň dočetla byla jsem strašný blázen a jako na drogách bych potřebovala další díl. Teď jsem už tak trochu v pohodě a můžu srozumitelně uvažovat, ale musím říct, že jako oddechovka, jako nenáročné čtivo
pro náctileté holky tahle knížka svoje poslání splnila. Možná, že začátek byl tak trošku pomalejší, ale nijak moc, protože nás autorka seznamovala s rodinou a se samotnou hlavní postavou, tak to trošku zbrzdila což mi když jsem knížku četla nebo spíš začínala vadilo, ale teď mi ani nepřipadá, že by to byl nějak dlouhý


rozjezd. Určitě si všichni mi holky obílíme Petera, alespoň já jsem si ho oblíbila a podobně jako u Aftru prvního dílu knížka skončila hádkou, kterou se pravděpodobně budou snažit napravit v 2 dílu. Nic moc knížce nepřikládám možná zej jsem se naučila pár korejských jídel, ale nijak nic moc. Přitom Lara Jean moc ráda peče a já si říkám, že bych taky mohla začít, ne?

- Nad krásnou obálkou a zajímavým nápadem napsat nazvi kapitol a též název knihy Centropenem nemůžeme jen tak pohrdnout. Jak předpokládám na obálce je vyobrazena sama Lara Jean ve svým krásným pokoji, který když tak jsem zjistila, že měla úplně podobný i sama spisovatelka.

- Jenny Han je určitě dost slavnou autorkou přítomnostní doby. V Čechách jsme jí dokonce mohly vidět na Humbooku. Určitě nevychází ven bez červené rtěnky.

- Knížka byla skvělá a určitě na ní nezapomenu a i přesto, že je to nenáročné čtivo tak jí dávám 5 hvězdiček.

5 komentářů:

  1. Pěkná recenze, na knihu jsem se ještě nedostala, ale vypadá jako příjemná nenáročná kniha. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se k ní taky dlouho nedostávala, ale teď jsem příjemně docela i překvapena.

      Vymazat
  2. Anonymní2/18/2018

    Moc hezká recenze! Tuhle knížku jsem taky četla a moc se mi líbila :D
    Nekonečná knihovna

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná recenze! Knížku se chystám také přečíst, ale zaatím jsem se k ní nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nečekej když máš jeden volný den tak to skousneš a ani nemrkneš.

      Vymazat